Jak se pozitivně koukat na svět, ve kterém se vám bude šťastně žít?

Jak se pozitivně koukat na svět, ve kterém se vám bude šťastně žít?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se pozitivně koukat na svět, ve kterém se vám bude šťastně žít? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Martin Mester Vám ve své knize poradí, jak šťastně a spokojeně žít.„Začněte být šťastnější. Když budete koukat na svět pozitivněji, věřte, že vám to vrátí zpět!“Publikace Martina Mestera „Jak se pozitivně koukat na svět“ není jen knihou, je to průvodce k dosažení skutečného štěstí. Prochází…

Zobrazit celý popis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.