Jak se stát vévodkyní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Jak se stát vévodkyní aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Nejstarší syn vévodkyně Lydie, Grey, 5. vévoda z Greycourtu, byl v deseti letech kvůli otcově poslední vůli odtržen od rodiny a vychováván strýcem, který se ho pokusil připravit o majetek. Grey proto nikomu nevěří, zvlášť ne sestřenicí svého nevlastního bratra, Beatrici Wolfové, která je ještě…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sabrina Jeffries

Zobrazit všechny knihy autora Sabrina Jeffries
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.