Jak se zbavit starostí a začít žít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit starostí a začít žít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slavný učitel osobního rozvoje zprvní poloviny dvacátého století má čtenářům stále co nabídnout. Aby mohl shrnout moudré rady vtéto knize, přečetl řadu filozofických spisů, ponořil se do textů o zvládání problémů od jiných autorů, ale především vyslechl životní příběhy spousty lidí. Jak sám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se zbavit starostí a začít žít je 291 Kč

Výběr knih autora Dale Carnegie

Zobrazit všechny knihy autora Dale Carnegie
Výběr knih vydavatele BETA - Dobrovský

Zobrazit všechny knihy vydavatele BETA - Dobrovský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.