Jak to žije na hasičské stanici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak to žije na hasičské stanici koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vítejte na hasičské stanici! Hasičská siréna houká a modrá světla blikají. Posádka hasičského vozu se připravuje k zásahu… Toto dětské leporelo je určeno pro děti od jednoho roku. Má pevné stránky s posuvnými a otočnými prvky, a tak si malí hasiči při prohlížení knížky současně procvičí jemnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak to žije na hasičské stanici je 192 Kč

Výběr knih autora Rebecca Finn

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Finn
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.