Jak vést v čase proměn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak vést v čase proměn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V mnoha z nás dnes svět vyvolává pocity nejistoty a obav. Pandemie, kulturní změny, politická polarizace a technologické převraty mění náš svět rychlostí, nad kterou se tají dech. Většina lidí chápe, že se svět změnil a mění. Obrovská rychlost změn navíc vyvolává u řady lidí dezorientaci. I v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mark Sayers

Zobrazit všechny knihy autora Mark Sayers
Výběr knih vydavatele Návrat domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Návrat domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.