Jaké je to asi v Čudu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jaké je to asi v Čudu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pohádky, písničky a povídky pro děti. Výjimečnost autorů textu i hudby znovu oslňuje v nečekaném výběru skvělých písní i pohádek. Písnička Jaké je to asi v Čudu dala název knize, vydané v nakladatelství Fragment v roce 2003. Shromážděny jsou v ní texty písniček, pohádek a příběhů autora Zdeňka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jaké je to asi v Čudu je 374 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Svěrák

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Svěrák
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.