Jako by mě opustila všechna síla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Albatros
Albatros
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako by mě opustila všechna síla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Duševní problémy trápí čím dál více lidí a stává se z nich celospolečenský fenomén. Novinářka Linda Bartošová vyzpovídala devět osobností, do jejichž psychiky zasáhly různé diagnózy – od vyhoření přes poruchu příjmu potravy až po deprese a úzkostné poruchy. Otevřené rozhovory s hercem Josefem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jako by mě opustila všechna síla je 377 Kč

Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.