Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otevřený rozhovor básníka Milana Ohniska s výjimečnou moderátorkou Danielou Drtinovou a také jedenadvaceti "nejbližšími a blízkými". Kolegové z DVTV a České televize Danielu hodnotí jako bytost urputnou, průvodce jejím biřmováním mluví o lidskosti a pokoře, kamarádky vyzdvihují její smysl pro …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jako bych žila dva životy - rozhovor s Danielou Drtinovou je 372 Kč

Výběr knih autora Milan Ohnisko

Zobrazit všechny knihy autora Milan Ohnisko
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.