Jan Brett's The Nutcracker

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Brett's The Nutcracker koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This edition of Jan Brett''s Christmas classic now features access to music from the ballet performed by the Boston Pops!When Marie and her brother Fritz receive a special Christmas nutcracker from their uncle, Marie immediately feels something magical. "He looks like a real boy," she mused. "A…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Brett

Zobrazit všechny knihy autora Jan Brett
Výběr knih vydavatele Putnam Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Putnam Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.