Jan Masaryk - Pravdivý příběh (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Masaryk - Pravdivý příběh (audiokniha) koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Masaryk - Pravdivý příběh (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
O Janu Masarykovi už vyšla řada knih, a tak by se mohlo zdát, že k jeho portrétu není co dodat, že pohled na život tohoto muže stojícího uprostřed dění dvou osudových krizí, které v roce 1938 o deset let později klíčově ovlivnily vývoj našeho státu a národa, je vyčerpávající. Autoři "pravdivého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Masaryk - Pravdivý příběh (audiokniha) je 288 Kč

Výběr knih autorů Pavel Kosatík , Michal Kolář

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kosatík, Michal Kolář
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.