Jan Masaryk - Tajemství života a smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Masaryk - Tajemství života a smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Masaryk - Tajemství života a smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Masaryk - Tajemství života a smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Masaryk - Tajemství života a smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jan Masaryk, československý diplomat, politik a syn prvního československého prezidenta T. G. Masaryka, byl 10. března 1948 nalezen mrtev pod oknem svého bytu v Černínském paláci. Podle některých šlo o politickou vraždu, podle jiných Jan Masaryk skočil sám. Jeho nečekaný skon tehdy otřásl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Masaryk - Tajemství života a smrti je 199 Kč

Výběr knih autora Vladimír Liška

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Liška
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.