Jan Pištěk - Skryté příběhy / Hidden Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 512 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Pištěk - Skryté příběhy / Hidden Stories koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 512 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace Jan Pištěk Skryté příběhy, je rekonstrukcí formativních dějů, konceptuálních a stylových proměn, jimiž Pištěkova tvorba prošla. Zároveň je výběrem z jeho klíčových děl - figurují v něm některé z realizací z velkých státních i soukromých sbírek, ale také nová tvorba z posledních let, v…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Neumann, Petr Volf, Jan Pištěk, Karel Babíček
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.