Java: A Beginner's Guide, Tenth Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 900 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Java: A Beginner's Guide, Tenth Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 098 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Java: A Beginner's Guide, Tenth Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
900 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Java: A Beginner's Guide, Tenth Edition

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Java: A Beginner's Guide, Tenth Edition je 999 Kč

Výběr knih autorů Herbert Schildt , Danny Coward

Zobrazit všechny knihy autora Herbert Schildt, Danny Coward
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.