Jazz and Death

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jazz and Death koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazz and Death koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 219 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Jazz and Death: Reception, Rituals, and Representations critically examines the myriad and complex interactions between jazz and death, from the New Orleans "jazz funeral" to jazz in heaven or hell, final recordings, jazz monuments, and the music''s own presumed death.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.