Jdeme k panu doktorovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jdeme k panu doktorovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jdeme k panu doktorovi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jdeme k panu doktorovi - Špaček Ladislav. Návštěva lékaře je pro dítě vždy velké dobrodružství. Často je spojena s obavami z něčeho neznámého nebo se strachem z bolesti. Knížka Jdeme k panu doktorovi dětem srozumitelnou formou vysvětluje, co je při vyšetření u lékaře čeká. Děti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jdeme k panu doktorovi je 293 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele EEZY Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele EEZY Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.