Jealousy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jealousy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jealousy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jealousy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
125 Kč
Není skladem

Krátký popis
Can we truly know the one we love? The author looks straight into the green eye of every lover's jealous struggle. He broods on why we are driven to try possess one another, how jealousy can outlive death, and whether we can ever reclaim those careless days of first love.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jealousy je 148 Kč

Výběr knih autora Marcel Proust

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Proust
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.