Jizva (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jizva (audiokniha) koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jizva (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soukromá tajemství mohou změnit osud celého společenství. Strhující román z česko-polského pomezí. Katarzyně je přes čtyřicet a za celý život nevytáhla paty z rodného Polska. Teď však má pro svou firmu otevřít novou pobočku v Ostravě. Od studenta Martina, kterého zaměstná jako tlumočníka, se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jizva (audiokniha) je 276 Kč

Výběr knih autora Danuta Chlupová

Zobrazit všechny knihy autora Danuta Chlupová
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.