Jo's Boys

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jo's Boys koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jo's Boys koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jo's Boys koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
821 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Ten years after the school at Plumfield was founded, Jo's boys - including wanderer Dan, sailor Emil and musician Nat - are grown up and discovering more about the world. But life after childhood can be confusing and frightening, and it is Jo and the warm-hearted March family who can comfort…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jo's Boys je 401 Kč

Výběr knih autora Louisa May Alcott

Zobrazit všechny knihy autora Louisa May Alcott
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.