Jóga smíchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jóga smíchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jóga smíchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jóga smíchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Jóga smíchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Smích je opravdu velmi prospěšný, a to ve všech aspektech života – v životě osobním, pracovním i společenském. Smích funguje jako nejen jako cvičení, ale i jako terapeutický prostředek ke zvládání chronických chorob, a o tom svědčí nespočet studií založených na důkazech. Jóga smíchu povýšila…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jóga smíchu je 214 Kč

Výběr knih autora Madan Kataria

Zobrazit všechny knihy autora Madan Kataria
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.