John Lennon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

John Lennon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
John Lennon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

John Lennon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

John Lennon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

John Lennon koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Part of the best-selling Little People, BIG DREAMS series,ÂJohn LennonÂtells the inspiring story of the world-renowned Beatle.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy John Lennon je 269 Kč

Výběr knih autora Maria Isabel Sánchez Vegara

Zobrazit všechny knihy autora Maria Isabel Sánchez Vegara
Výběr knih vydavatele Frances Lincoln

Zobrazit všechny knihy vydavatele Frances Lincoln
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.