Joker

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 888 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Joker koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
888 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Joker koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
888 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Joker koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
888 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Joker koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šílenec chce ovládnout celé městoS pomocí zabijáka Jonnyho Frosta se Joker opět dostane ven z Arkhamského blázince. Okamžitě kolem sebe začíná shromažďovat ke všemu ochotná individua, aby mu pomohli ovládnout celé město. Ve svém boji o moc se neštítí žádných prostředků a jde doslova přes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Joker je 738 Kč

Výběr knih autorů Brian Azzarello , Lee Bermejo

Zobrazit všechny knihy autora Brian Azzarello, Lee Bermejo
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.