Jolly Corner and Other Tales, 1903'-1910

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 812 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jolly Corner and Other Tales, 1903'-1910 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
812 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This scholarly edition includes the final ten stories Henry James wrote, and presents satirical critiques of an increasingly narcissistic, acquisitive society. With its extensive textual history and wide-ranging notes, the volume will be of interest to James scholars and students of early…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Henry James

Zobrazit všechny knihy autora Henry James
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.