Josee, the Tiger and the Fish

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 504 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Josee, the Tiger and the Fish koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
617 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josee, the Tiger and the Fish koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josee, the Tiger and the Fish koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Josee, the Tiger and the Fish koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
558 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

Josee has been in a wheelchair since she was a child, and has lived her life throughpictures, books, and her imagination. One day, she meets Tsuneo, a college student,and while they clash at first, the two soon grow closer than expected. She takes thischance to venture outside with Tsuneo to…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Josee, the Tiger and the Fish je 587 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Seiko Tanabe, Nao Emoto, Matthew Rutsohn, Elena Pizarro Lanzas
Výběr knih vydavatele Little,Brown & Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little,Brown & Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.