Josef Dürich. Zapomenutý vítěz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Josef Dürich. Zapomenutý vítěz koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Dürich. Zapomenutý vítěz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Dürich (1847-1927), tento politik, dramatik a spisovatel má nepochybně své místo v českých dějinách, je to ovšem místo až příliš jednoznačné a vyhraněné, v obecném historickém povědomí je zapsán především a takřka výhradně jako epigon osobností a hlavních dějů vedoucích k vzniku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Josef Dürich. Zapomenutý vítěz je 261 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vratislav Doubek, Miroslava Květová
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.