Josef Seliger - Obraz jednoho života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Seliger - Obraz jednoho života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Seliger (1870–1920) byl jednou z nevýznačnějších politických osobností v dějinách českých zemí. Narodil se poblíž Liberce a již záhy se spojil s dělnickým hnutím. České Němce vedl do boje o rovné hlasovací právo a o sociální práva. Po konci první světové války požadoval nejprve právo na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Josef Seliger - Obraz jednoho života je 191 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.