Větrák - Josef Větrovec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Větrák - Josef Větrovec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větrák - Josef Větrovec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větrák - Josef Větrovec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větrák - Josef Větrovec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Větrák - Josef Větrovec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
První životopisná kniha o vynikajícím českém herci, Josefu Větrovcovi. Díky svému plastickému herectví a sametově hlubokému hlasu s charakteristickým témbrem, byl hercem velkých dramatických i komediálních rolí. Jeho postavy oplývaly břitkým humorem, nadsázkou i ironií. Zahrál si v desítkách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Větrák - Josef Větrovec je 339 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Graclík , Václav Nekvapil

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Graclík, Václav Nekvapil
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.