Jozef Tiso (1887-1947)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jozef Tiso (1887-1947) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jozef Tiso (1887-1947) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
5. vydaniePrvú časť tejto práce tvorí zrevidovaný text vydania z roku 1992 a zachytáva roky 1887 až 1939. Druhý zväzok je oveľa náročnejšej povahy vzhľadom na to, že zachytáva obdobie rokov 1939 až 1947, teda až po prezidentovu nedôstojnú a kontroverznú smrť. Autor čitateľom predkladá výsledky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jozef Tiso (1887-1947) je 372 Kč

Výběr knih autora Milan S. Ďurica

Zobrazit všechny knihy autora Milan S. Ďurica
Výběr knih vydavatele Lúč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lúč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.