Jsoucno a bytí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jsoucno a bytí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsoucno a bytí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsoucno a bytí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsoucno a bytí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsoucno a bytí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jsoucno a bytí nabízí pedagogicky vstřícný úvod do myšlení a textů Tomáše Akvinského (1225-1274). Zájemce se zde seznámí s hlavními Tomášovými termíny a pojmy a pochopí základní myšlenkové postupy, na nichž je Tomášovo myšlení vybudováno. Součástí svazku je latinský originál i český překlad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jsoucno a bytí je 291 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Sousedík, Kateřina Šolcová
Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.