Judas Priest: Turbo 'til Now

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Judas Priest: Turbo 'til Now koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Includes extensive commentary from Popoff's many chats with those who were there, including Rob Halford, Glenn Tipton, K.K. Downing, Ian Hill, Scott Travis, Ripper Owens and Richie Faulkner, along with producers Tom Allom, Chris Tsangarides and Roy Z. The most in-depth examination of Judas…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Judas Priest: Turbo 'til Now je 425 Kč

Výběr knih autora Martin Popoff

Zobrazit všechny knihy autora Martin Popoff
Výběr knih vydavatele Wymer Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wymer Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.