Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 583 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
586 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
505 Kč
Není skladem

Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
557 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznať právo dnes znamená tiež poznať rozhodovaciu činnosť súdov pri riešení káuz a pri aplikácií právnych noriem na konkrétny prípad. To je názor nielen autoriek Judikatúry vo veciach riadenia obchodných spoločností, ale aj vydavateľstva Wolters Kluwer. Aj preto prinášame ako novinku výber…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Judikatúra vo veciach riadenia obchodných spoločností je 557 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Božena Grancová, Katarína Kročková
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.