Jules Verne a jeho dobrodružný svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jules Verne a jeho dobrodružný svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jules Verne a jeho dobrodružný svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Objevujte nekonečné podmořské hlubiny s kapitánem Nemem, pospíchejte vstříc vyhrané sázce s Phileasem Foggem, stravte pět neděl v balónu anebo dva roky prázdnin na moři. A pokud by vám nestačilo ani to, můžete se vydat přímo na Měsíc! Úžasný dobrodružný svět Julese Vernea baví a fascinuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jules Verne a jeho dobrodružný svět je 337 Kč

Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.