Júlia a ospalý žralok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Júlia a ospalý žralok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Júlia a ospalý žralok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Júlia a ospalý žralok koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Príbeh novej knihy úspešnej autorky Kiran Millwood Hargrave Júlia a ospalý žralok rozpráva desaťročná Júlia. Toto leto má stráviť so svojimi múdrymi a trochu výstrednými rodičmi v majáku pri mori na ostrove Unst. Otec je človek čísel, má maják zautomatizovať, zatiaľ čo sa Júliina mama, morská…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Júlia a ospalý žralok je 361 Kč

Výběr knih autora Kiran Millwood Hargrave

Zobrazit všechny knihy autora Kiran Millwood Hargrave
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.