Jumanji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jumanji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jumanji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
The game under the tree looked like a hundred others Peter and Judy had at home. Bestselling Polar Express creator and Caldecott Medal winning Chris Van Allsburg explores the ever-shifting line between fantasy and reality with this story about a game that comes startlingly to life.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jumanji je 214 Kč

Výběr knih autora Chris Van Allsburg

Zobrazit všechny knihy autora Chris Van Allsburg
Výběr knih vydavatele Andersen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Andersen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.