Jumpnauts

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jumpnauts koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jumpnauts koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 5 dalších variant  
Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jumpnauts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
558 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A first contact SF novel, from the Hugo Award–winning author of Folding Beijing.2080, the world is divided, dominated by two antagonistic factions, the Pacific League and the Atlantic Alliance. Tensions are high and the smallest disturbance in the status quo could set the world on fire.And a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jumpnauts je 402 Kč

Výběr knih vydavatele Head of Zeus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.