K věci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

K věci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K věci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K věci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K věci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
K věci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: K věci - Giboda Michal. RNDr. Michal Giboda, CSc., původem ze Slovenska, zoolog se specializací na parazitologii, absolvoval dlouhodobé výzkumné pobyty např. v Kambodži, Laosu nebo Kanadě, pracoval pro Československou televizi jako publicista, je členem syndikátu novinářů České…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy K věci je 310 Kč

Výběr knih autora Michal Giboda

Zobrazit všechny knihy autora Michal Giboda
Výběr knih vydavatele Karmášek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmášek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.