Kaikeyi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kaikeyi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaikeyi koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kaikeyi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
“I was born on the full moon under an auspicious constellation, the holiest of positions — much good it did me.”So begins Kaikeyi’s story. The only daughter of the kingdom of Kekaya, she is raised on tales about the might and benevolence of the gods: how they churned the vast ocean to obtain…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kaikeyi je 272 Kč

Výběr knih autora Patel Vaishnavi

Zobrazit všechny knihy autora Patel Vaishnavi
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.