Kaiserovi špióni 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kaiserovi špióni 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaiserovi špióni 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaiserovi špióni 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaiserovi špióni 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Kaiserovi špióni 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vzrušující pohled do zákulisí německých špionážních služeb za 1. světové války. Zpravodajskou podporu protibritského povstání irských republikánů, neuvěřitelné osudy německého "Lawrence", přísně tajnou misi do Afghanistánu, největší přešlap císařské kontrarozvědky, likvidaci britského ministra…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kaiserovi špióni 2 je 247 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Wolfgang Schwangen, František Kuník
Výběr knih vydavatele Český cestovatel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Český cestovatel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.