Kam s ní – tam s ní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kam s ní – tam s ní aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Knížka „Kam s ní - Tam s ní“ vznikala v průběhu 10 let. Od doby, kdy hlavní postava hledala práci (neúspěšně), až do doby, kdy ji konečně našla a při tom našla i jiné věci. Rádobyfejetony zachycují životní peripetie, kterými za těch 10 let prošla. Týkají se několika hlavních oblastí, které nás…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.