Kamisama Kiss, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kamisama Kiss, Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kamisama Kiss, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Krátký popis

Nanami Momozono is alone and homeless after her dad skips town to evade his gambling debts and the debt collectors kick her out of her apartment. So when a man she's just saved from a dog offers her his home, she jumps at the opportunity. But it turns out that his place is a shrine, and…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kamisama Kiss, Vol. 2 je 287 Kč

Výběr knih autora Julietta Suzuki

Zobrazit všechny knihy autora Julietta Suzuki
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.