Kapitán

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapitán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha fotbalového bouřliváka, rebela a bezesporu jednoho z našich nejvýraznějších fotbalistů Tomáše Řepky je určena všem jeho fanouškům! Během fotbalové kariéry dostával, a stále dostává, od svých příznivců a fandů velké množství otázek. Jsou to dotazy na dětství, sportovní začátky, fotbalovou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapitán je 142 Kč

Výběr knih autora Tomáš Řepka

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Řepka
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.