Káťa a Škubánek zase spolu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem

Káťa a Škubánek zase spolu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další dobrodružství Káti a Škubánka! Káťa a Škubánek například u filmu, u pletení, u hry Pexeso nebo s tajemným hostem... a samozřejmě s kocourem Luciášem a s myškami. Rozpustilá vyprávění o holčičce Kátě a jejím chlupatém kamarádovi,pejskovi Škubánkovi. Tentokrát je zastihnete u filmu, pletení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Káťa a Škubánek zase spolu je 231 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Hana Lamková, Josef Lamka, Libuše Koutná
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.