Každodenní život učitele a žáka jezuitského gymnázia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Každodenní život učitele a žáka jezuitského gymnázia aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Každodenní život učitele a žáka jezuitského gymnázia - Bobková-Valentová Kateřina. V knize Kateřiny Bobkové-Valentové se před čtenářem otevírá každodenní život obyvatel raně novověkého jezuitského gymnázia. První část knihy přináší charakteristiku předpisů určujících chod školy a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kateřina Bobková-Valentová

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Bobková-Valentová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.