Kdo jsem?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 115 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo jsem? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha obsahuje barevné obrázky zvířátek z farmy s popisky, jak zvířátka vypadají, kde žijí nebo čím jsou užitečná. Děti pak mohou hádat, co je to za zvířátko. Jednotlivé stránky jsou rozdělené na poloviny a tím se hledání zvířatek stává zábavnější. Kniha spojuje legraci s poučením. Zvířátka v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo jsem? je 115 Kč

Výběr knih autora Na farmě

Zobrazit všechny knihy autora Na farmě
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.