Knihu Kdo nevěří, ať sem běží aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Čtyři oddíly sbírky pro děti Jiřího Faltuse "Kdo nevěří, ať sem
běží" (Hroši v prádelním koši, Aprílový nos, Hlávka zelí pod
postelí, Upovídaný kapr) s bohatým ilustračním doprovodem Evy
Soukupové obsahující stovku veselých, nonsensových básniček,
vytváří poutavou knížku, zařazující se…
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své
práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od
ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost
zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější
je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují
průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme,
závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový
marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující
mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou
specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší
alespoň 80 % našich prodejů.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...