Kdo nevěří, ať sem běží

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kdo nevěří, ať sem běží aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Čtyři oddíly sbírky pro děti Jiřího Faltuse "Kdo nevěří, ať sem běží" (Hroši v prádelním koši, Aprílový nos, Hlávka zelí pod postelí, Upovídaný kapr) s bohatým ilustračním doprovodem Evy Soukupové obsahující stovku veselých, nonsensových básniček, vytváří poutavou knížku, zařazující se…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jiří Faltus , Soukupová Eva

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Faltus, Soukupová Eva
Výběr knih vydavatele TG TISK

Zobrazit všechny knihy vydavatele TG TISK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.