Kdo roste v zahradě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo roste v zahradě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo roste v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kdo roste v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo roste v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Kdo roste v zahradě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo roste v zahradě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo roste v zahradě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Až půjdete na zahradu, vezměte tuhle knížku s sebou! Slavík se po zimě vrací z Afriky domů a hledá místo, kde si postaví hnízdo. V zahradě je tolik stromů a keřů! Který z nich se stane jeho domovem? Možná to bude třešeň, jabloň, švestka nebo šeřík… Každý strom a keř o sobě slavíkovi vypráví a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo roste v zahradě je 251 Kč

Výběr knih autora Kateryna Michalicyna

Zobrazit všechny knihy autora Kateryna Michalicyna
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.