Kdo zatočí s Naschválníkem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo zatočí s Naschválníkem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Honzík se po prázdninách vrací do školky. Ještě štěstí, že na něj ve třídě čeká stará parta kamarádů. A nová paní učitelka, která vypadá celkem fajn. A navíc má vysílačku. Tajnou. V kapse. Moment: vysílačku? No jistě! Paní učitelka je tajná agentka a k tomu možná i superhrdinka. Ve školce se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo zatočí s Naschválníkem je 198 Kč

Výběr knih autora Ludmila Bakonyi Selingerová

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Bakonyi Selingerová
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.