Kdopak tu spí?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdopak tu spí? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kdopak tu spí? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdopak tu spí? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Kdopak tu spí? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdopak tu spí? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdopak tu spí? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdopak tu spí? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo spinká v řece? A kdo pod listem? A kdo na stromě? Leporelo do postýlky pro malé spáče. Ať se ti zdají veselé sny!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdopak tu spí? je 222 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.