Kdyby zůstal se mnou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdyby zůstal se mnou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdyby zůstal se mnou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdyby zůstal se mnou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdyby zůstal se mnou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autumn a Finny bývali nerozluční. Jenže pak se něco změnilo – možná oni sami. Dospěli do bodu, kdy se víceméně snaží jeden druhého ignorovat. Autumn má svou úzkou skupinku kamarádů a přítele Jamieho. Finny se stal ve škole oblíbencem, kterého chtějí mít všichni kolem sebe. To však nic nemění na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdyby zůstal se mnou je 321 Kč

Výběr knih autora Laura Nowlin

Zobrazit všechny knihy autora Laura Nowlin
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.