Kdybych já byl dospělý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kdybych já byl dospělý aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Původní cena: 189 Kč, celková sleva: 48% Nesmírně humorná knížka o tom, jak nefér je být dítětem – protože dětem neustále někdo něco přikazuje, zatímco dospělí si mohou dělat, co chtějí. Pohled na svět dětskýma očima se střídá s představami o tom, co by hlavní hrdina dělal a jak by se choval,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.