Když jde malý bobr spát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Když jde malý bobr spát aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Když jde malý bobr spát; Autor: Vodňanský Jan; Humorné verše na motivy oblíbené písničky o malých bobrech ukazují dětem, jaké povinnosti je čekají před spaním.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Vodňanský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Vodňanský
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.